Alles is goed - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Peter en Roos Willems - WaarBenJij.nu Alles is goed - Reisverslag uit Gilze, Nederland van Peter en Roos Willems - WaarBenJij.nu

Alles is goed

Door: JW

Blijf op de hoogte en volg Peter en Roos

25 Juni 2014 | Nederland, Gilze

De tent was getest op regenproofheid, de fietstassen waren aangeschaft, er zaten al behoorlijk wat kilometers in de kuiten en de fietsen bepakt met de broodnodige spullen en nog meer (maar minder zware) goede adviesen en gelukswensen.

Daarmee begon zondagochtend 22 juni het zesweekse avontuur van een fietstocht naar Santiago de Compostella. De aftrap werd zaterdagmiddag al gedaan. Om half vijf is Peter naar Roos in Gilze vertrokken om de volgende dag samen, vanuit eenzelfde punt te kunnen vertrekken.

Dinsdag het eerste bericht: "Hallo, eindelijk is het gelukt. Ik kan nu smssen. Nooit gedacht he? Alles is goed. groetjes Peter en Roos"

• 26 Juni 2014 - 15:14

Els En Janna:

Hallo daar,

Hoe gaat het? Wij gaan jullie volgen met jullie reis.

Groetjes Els en Janna

• 26 Juni 2014 - 21:01

Corrie :

Hallo Roos en Peter

Hoop alles goed, ook met de benen, al veel aan jullie gedacht.

Groetjes Corrie

• 28 Juni 2014 - 14:17

Marianne:

Alles goed heb je nog geen zadelpijn? Ik vind het knap dat jullie al in Frankrijk zijn en fijn dat we jullie kunnen volgen op deze site nu nog de foto's veel plezier en een goede reis. Groetjes